Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Główny Szefik Zła
Miotacz postów
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 22:37, 11 Lis 2006 Temat postu: Nintendo Dual Screen |
|
|
Proszszsz... Jest temat o DS'ie. Jeśli coś Ci leży na wątrobie i ma to związek z DS'em - pisz tutaj! Coś Ci się nie podoba w najnowszej przenośnej konsoli Nintendo? Coś Ci się w niej podoba? Chcesz się o coś zapytać odnośnie DS'a? Pisz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
MagicYuri
Moderator
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Świata zła
|
Wysłany: Nie 11:50, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Powiem otwrcie i bez ogródek: Tego handhelda sprzedały 3 gry: Animal Crossing, Metroid Prime 2 i Nintendogs (zwłaszcza ta ostatnia). Nic dodać nic ująć. Że niby touch screen? Proszę cię pop. Nie możesz twierdzić że to właśnie touch screen sprzedał DS-a bo gdyby tak było to pocket PC by leciały jak świeże bułeczki a tak nie jest (nie tylko dlatego że nie wszystkich na nie stać). Podwójny ekran to też nie to. No bo co ten drugi ekran tak naprawdę wnosi? Są systemy prawdziwych hardcore-owców którzy połączyli i po 5 ekranów LCD 19' i grają na X360. Wydatek większy ale i przyjemność większa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Główny Szefik Zła
Miotacz postów
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 20:03, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
KAŻDĄ konsolę sprzedają głównie 2 rzeczy, a są to: gry i marka. Dobre gry = dobra sprzedaż, choć w sumie i to nie jest regułą. No i marka. Nintendo ma bardzo dużo to powiedzenia na rynku handheld'ów, ponieważ tkwią w nim już od naprawdę długiego czasu. 2 ekrany z czego jeden dootykowy to tylko taka ciekawostka, żadna nowość i ja nigdy nie twierdziłem inaczej. Nintendo zainwestowało w ten patent, ponieważ wydawało im się, że ich konsola się wówczas sprzeda. Mylili się? Nie. Obecność dwóch ekranów daje naprawdę spore pole do popisu dla developer'ów. Ci potrafią wykorzystać ten patent i robią dobre gry. Proste!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Crockett
Administrator
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miami
|
Wysłany: Nie 20:58, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nintendo było na rynku PRAWDZIWYCH handheldów pierwsze (1989r.), i tego hydraulikom odebrać nie można. Ja kocham N za ich stare sprzęty (combo NES+ Contra, jest niezrównane) i zdania nie zmienię, a jak się kiedy poszczęści to może i DS'a kupię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Główny Szefik Zła
Miotacz postów
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 21:52, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tak jakoś dziwne odnoszę wrażenie, że już od jakiegoś czasu Nintendo na rynku konsol stacjonarnych przestało się dla Ciebie liczyć, Crockett...
Co jest fajnego w DS'ie? Design... Wersji Lite, oczywiście. Bo pierwowzór niekoniecznie mi się podoba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
MagicYuri
Moderator
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Świata zła
|
Wysłany: Pon 17:23, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="Główny Szefik Zła"] Obecność dwóch ekranów daje naprawdę spore pole do popisu dla developer'ów. [/quote]
G**no prawda. Co to wniosło? Bo w Metroidzie mamy mapkę na dole? Bo w Nintendogs mamy wszystkie parametry na dole? Bo w LEGO Star Wars mamy spis członków drużyny na dole? W Cooking Mama widać jak się smażą jaja z kiełbasą?! Człowieku! Co ty pie*****z?! Równie dobrze można by dać to na osobny ekran albo jakoś zmieścic na nico większym ekranie. No dobra trochę mnie poniosło... ale musisz przyznać że nie masz racji zbytnio co do tych ekranów. No a już na pewno nie sprzedał on DSa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Główny Szefik Zła
Miotacz postów
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 17:30, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Co Ty pie**olisz, Yuri?! Wiem, że to nie obecność tych dwóch ekranów sprzedała DS'a, ale nie możesz powiedzieć, iż nie dają one naprawdę potężnych możliwości dla developer'ów. To w jaki sposób programiści wykorzystają ten patent, zależy tylko od nich. Jeśli sądzisz inaczej, proszę bardzo! Masz do tego pełne prawo. Jednak lepiej byś zrobił, gdybyś zapoznał się z niektórymi grami na DS'a... Jest takich trochę... I wykorzystują one obecność dwóch ekranów w naprawdę ciekawy sposób. Wyobraźnia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
MagicYuri
Moderator
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Świata zła
|
Wysłany: Pon 17:43, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Napraaaaawdę?! Oświeć mnie! Pokaż mi DSa!! Pokaż gry na niego!!! Możę się nawrócę!!!! Może tak, może nie ale zdania nie zmienię!!!!! Te ekrany to ŻADNA innowacja I, na litość Allacha, jaki to daje możliwości KONKRETY Jak zwykle utrzymuje się u ciebie tendencja do gadania bez dowodów... Przecierz to nic k*r*a nie zmienia jeżeli mapka którą można by obstawić za jakimś nędznym przyciskiem znajduje się poniżej akcji Co najwyżej ułatwia rozgrywkę Ale to nawet sprawia że sama rozgrywka jest mniej emocjonująca for lack of better words goddamn it
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Główny Szefik Zła
Miotacz postów
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 20:37, 10 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Yuri, jeśli w obecności 2 ekranów (jeden: dootykowy) nic nie widzisz, to znaczy, że nie masz wyobraźni i nie mógłbyś być game designer'em.
Hotel Dusk: Room 215 to przykład gry, która w naprawdę ciekawy sposób wykorzystuje obecność dwóch ekranów. DS'a trzymamy jak książkę i za pomocą stylusa suniemy po dootykowym ekranie, poruszając się po pomieszczeniu. Na drugim ekranie widzimy, np. zawartość widzianej na dootykowym ekranie koperty. Ciekawy patent? Według mnie: tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
MagicYuri
Moderator
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Świata zła
|
Wysłany: Śro 23:06, 10 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Trochę ci zajeło napisanie tego posta pop . Fakt niemógłbym być game disignerem... na DS-a. Wierz mi że co do gier "stacjonarnych to miałbym kilka ciekawych pomysłów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Główny Szefik Zła
Miotacz postów
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 23:15, 10 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Naah, jak go tylko zedytowałem, Yuri. Odnośnie bycia game designer'em... Hmmm... Żeby móc nim zostać musisz mieć wyobraźnię i to, na jakiej platformie pracujesz, nie powinno mieć znaczenia. Albo masz wyobraźnię, albo nie masz - proste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
MagicYuri
Moderator
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Świata zła
|
Wysłany: Czw 10:03, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A więc mam wyobraźnię, idąc tokiem tej myśli, by zostać game disignerem nawet na DSa z tym że poprostu nie trawię tego handhelda, niepodoba mi się on i tyle. A wyobraźnię mam. Patrz: Przygoda Gibsona Episode II
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Główny Szefik Zła
Miotacz postów
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 22:55, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ale z tym "czymś" trzeba się urodzić. Nie ma, że narzekasz, że ta platforma Ci się nie podoba. Musisz mieć elastyczny umysł. Już sam coś o tym wiem. Ta fucha do najprostszych nie należy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
MagicYuri
Moderator
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze Świata zła
|
Wysłany: Czw 23:20, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja nie twierdzę że należy do najprostszych... twierdze że wyobraźnia to niewielki wymóg. A gdybym już musiał, to dałbym radę wymyślić coś ciekawego na DS-a... byłoby ciężko ze względu na małą moc obliczeniową (ja to bym wolał takiego X360 Dual HDTV ) ale dałoby radę... ostatecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Główny Szefik Zła
Miotacz postów
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 23:58, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
I dlatego nie widzę Cię jako game designer'a... Dlaczego? Patrz wyżej.
Nie róbmy offtop'a. To temat od DS'ie, a więc...? Trzeba zakończyć tą rozmowę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|